woensdag 30 juli 2014

Vrijgezellenfeestje!

We zijn al aan het aftellen, nog maar een paar weekjes en dan trouwt mijn zusje Vera.
Een vrijgezellenfeest kon natuurlijk niet ontbreken en samen met mijn jongste zusje Annemijn en de vriendinnen van Vera organiseerden we een leuke dag.
Voor de opdrachtjes die Vera meekreeg op deze dag maakte ik een drieluik waarin de opdrachten verwerkt waren.
Naderhand heb ik wat foto`s geprint en zo heeft ze een leuk aandenken aan haar vrijgezellen dag!






Het was een zeer gezellige en leuke dag, nu op naar de bruiloft!

Op het moment ben ik bezig met het afronden van mijn traveljournal....
daarover volgende keer meer!

Geniet van de zomer!

Viv

6 opmerkingen:

Thamar, zei

hoi hoi

dat ziet er weer top uit en de foto's spreken voor zich .
Leuk dat je het zo heb gemaakt super aandenken

gr Thamar

Natalie zei

Wat een geweldige herinnering heb je ervan gemaakt! Wat een leuk papier ook, welke lijn heb je gebruikt? En alvast veel plezier op Vera's grote dag. Spreek je heel snel op onze arnouts-meisjes-date! X Natalie

MirjamC zei

Wat een super leuk aandenken voor je zus! Erg mooi gemaakt!

Marjan zei

Oh, wat gaaf, Vivian! Mooi strak, leuk design en zeker weten dat zij dit geweldig vindt.

Petra Coolen zei

Wat een LEUK idee van je!
Dat zijn nog eens mooie herinneringen voor later...
Ga je een ook soort van bruiloft album maken ?

Marit zei

Hartstikke leuk om weer eens 'langs te komen' Viv, alles goed? Aan je creatieve werk te zien wel hè? Het ziet er allemaal mooi en kleurig uit. Hoop dat je dagen ook zo zijn! Liefs uit Zeeland (wat een end weg ineens hè... gelukkig is er 't internet!)