donderdag 3 juli 2014

Waterverf!

Deze keer mocht ik de nieuwe dare verzinnen voor Dutch Dares!
En wat is er nu niet geweldiger dan waterverf, op het moment komen echt de allermooiste layouts voorbij op Pinterest en diverse blogs.
Vorig jaar kocht ik nog de peerless watercolors en nog vrijwel onaangeroerd haalde ik ze deze keer tevoorschijn om eens lekker mee aan de slag te gaan.
Het is bij accenten gebleven, ik ga er pas echt mee aan de slag na mijn zwangerschap.
 Op het ogenblik heb ik er toch een beetje moeite mee om diverse inkten en verf te gebruiken.
Vooral ook vanwege de geur ;)


Het meeste papier en de embellies die ik voor deze layout gebruikte zijn van Basic Grey: Highline!

Haal je waterverf lekker tevoorschijn en laat ons bij Dutch Dares zien hoe je ermee aan de slag bent gegaan op je layout of kaartje.
De dames van het DT hebben ook weer geweldige voorbeelden gemaakt, neem zeker even een kijkje!

Viv

5 opmerkingen:

Angèle zei

En oma is zo trots op haar kleindochter! Geef haar maar een dikke knuf! Mooi gedaan Viv. En de post en de lo.
Tot gauw, x mam

Petra Coolen zei

Wat een vrolijke meid (ze lijkt vast van haar moeder ;)
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Lees zojuist pas het bericht.

Vind de accenten erg leuk gedaan! Mooie titel.

Thamar, zei

hoi hoi

nou wat een super geslaagde lo heb je weer gemaakt. een lief.
en wat een creatieve dochter hebben jullie. mooie nagellak van klei hihi de schat.
gr Thamar

Natalie zei

Helaas is mijn waterverf al ingepakt... Maar wat een geweldige LO is dit! Zo mooi in balans qua kleur. En wat een plaatje is Fenne, geweldig met die Play-Doh nagellak, creativiteit is bij jullie echt genetisch bepaald zie ik al... 3 generaties vol mooie creaties!

MirjamC zei

wat een dametje wordt Fenne al! Leuk:-) je lo is weer een mooie en vrolijke geworden!!!