vrijdag 31 oktober 2014

Hoera hij is er!!

Onze zoon LOEK is geboren!!
Inmiddels is Loek alweer een dikke 5 weken in ons midden en genieten we volop van onze kleine man.


(Luiertaartje van Fenne)

Nog net op de valreep kreeg ik als verassing een babyshower!
Wat was dat een leuke en gezellige middag.


Iedereen maakte wat lekkers, een rompertje met een lieve wens en als klap op de vuurpijl kregen we (Loek en ik) ook nog allerlei lieve cadeautjes.

Er werden spelletjes gedaan, zo mocht ik aan een aantal heerlijk geurende luiers ruiken en de geur raden...het waren net allemaal poepluiers ;)
Kapot moe maar zeer voldaan kwam ik `s avonds thuis en niet veel later braken mijn vliezen!
Loek wilde ook wel eens zien wat voor leuks er hier allemaal te doen is.



Dan heb ik nog een aantal layouts gemaakt voor Dutch dares.



Deze foto is van een aantal jaren geleden en heb ik eindelijk eens gescrapt.

Op het moment staat het scrappen op een laag pitje bij mij en mochten jullie me willen blijven volgen dan ben ik waarschijnlijk meer actief op Instagram of Facebook.

Viv


7 opmerkingen:

Thamar, zei

Hoi hoi
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Geweldig goed nieuws .
Wat heb je mooie lo gemaakt . Super.
Vind ze allebei rop.
Fijn weekend
Thamar

Petra Coolen zei

Van harte met jullie zoon Loek!
Ben benieuwd naar de "newborn" foto´s (en je toekomstige layouts natuurlijk ;)

Angèle zei

Mooi gedaan Viv! Oh als ik de foto's zie en terug denk aan die leuke middag en de dagen erna... Ik ben benieuwd naar je allereerste lo of albumpje van Loek.Ik zou zomaar een titel weten voor een lo ;)

Fijne dag, mam

Marit zei

Gefeliciteerd met de kleine man Vivian, dat hij maar mag uitgroeien tot een fijne, stevige hollandse jongen ;) Geniet van je gezin!

Marjan zei

Oh wat fijn, van harte met jullie zoontje en natuurlijk veel geluk samen als gezinnetje, Oma Angèle zal ook wel erg verguld zijn, doe je haar mijn hartelijk groeten, ik mis haar mooie kaartjes.
Jouw LO's vind ik weer een topstukje werk, je hebt een mooie stijl.

Natalie zei

Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van Loek! Wat een leuke layouts én foto's! Leuk die foto ook van jullie samen, zeg maar tegen je husband dat twee brillen hem super staan ;). Hoe vindt Fenne het om een broertje te hebben? X Natalie

Johanna zei

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Loek!
Prachtige layouts weer, en die volgen vast ook binnenkort van die kleine man!