maandag 31 oktober 2011

Mini album

In aanloop naar ons huwelijk heb ik een hele hoop foldertjes, offertes, toegangskaartjes en foto`s bewaard en het werd nu eens tijd om deze te gaan bundelen.
Een tijdje geleden ben ik er aan begonnen, het is nog niet af maar ik heb wel alvast wat foto`s om met jullie te delen.
A mini-album about the preparations of our marriage:

de binnenkant:
The inside:





10 november start er weer een nieuwe workshop van Dear Lizzy, de kit is al binnen en ik sta te popelen om te beginnen.
Haar vorige workshop heb ik met heel veel plezier gevolgd dus hopelijk wordt het deze keer weer even leuk!

A new workshop + kit from dear Lizzy starting november 10th
Ik heb er zin in, fijne week toegewenst en bedankt voor jullie bezoekje!
Thanks for your visit, have a creative week!
Viv

10 opmerkingen:

Marit zei

Heeee Viv, wat ziet je blog er gaaf uit!! En je boekje trouwens ook, prachtig!

Angèle zei

Oh jij bent heerlijk bezig geweest met prachtige herinneringen Viv! Kijk er naar uit om dit album in het echt te zien. Je kit ziet er ook gaaf uit.

Groetjes, Angèle

Johanna zei

Geweldig om alles zo te bewaren als herinnering! Heel mooi en die kit ziet er super uit :)

Petra Coolen zei

Wat toch wéér een superleuke mini! Goed idee om al die foldertjes e.d. te bewaren (en te bundelen :)

Ben benieuwd naar het resultaat van je nieuwe "uitdaging" ;)

Jenneke zei

Goh Vivian, wat een leuke mini weer! En wat goed van je dat je de nieuwe workshop van "Dear Lizzy' gaat doen, lijkt me echt superleuk! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

XXXJenneke

Marjan zei

Daar heb je een erg gave en waardevolle herinnering van gemaakt, zo leuk die mini boekjes!

Groetjes, Marjan

MirjamC zei

wat een prachtig mini boekje!
van zo'n kit zou ik ook gelijk zin krijgen om te beginnen! ben benieuwd wat het gaat worden.

Lena zei

Het boekje is werkelijk prachtig geworden Viv!! Zo samen met de albums die je eerder maakte over je huwelijk zijn ze een geweldige herinnering aan die dag!!
De kit ziet er idd zeer uitnodigend uit!!

danielle zei

I'm taking Lizzy's class, too! Whoop! Can't see what we'll make, your book is awesome!!!

Natalie zei

Wat een geweldig albumpje, Viv!!! Zijn natuurlijk al hele gave herinneringen, maar ze verwerken in zo'n mooi album is super! Ben ook alweer benieuwd naar het resultaat van Lizzy's workshop, de kit ziet er iig zeer veelbelovend uit! XXX Natalie