zaterdag 27 augustus 2011

vrijgezellenfeest

Afgelopen voorjaar heb ik een online workshop bij something spendid gevolgd, dit boekje is het resultaat!
In het boekje heb ik foto`s verwerkt van mijn vrijgezellenfeestje.

This mini album is made by a workshop from something splendid, the pictures are from my bachelorette party from last may.


In elk glassine zakje heb ik een kaartje gescrapt met een foto en tekst op de achterzijde.


Het was een super gezellige dag, de dames hebben mij verrast met een lunch met cadeautjes, een workshop cupcakes versieren en tapas eten.
We had a great day, the girls surprised me with a lunch full of presents, decorating cupcakes and tapas!!

Hier een kleine impressie van de dag:
A little impression of the day:

mijn zusjes hadden als verrassing voor mij gescrapt en dit ingelijst, ik ben zo trots op ze :)
My sisters scraped for me, I`m very proud of them.

hmmmmm cupcakes!!!


Een heel fijn weekend en bedankt voor je bezoekje, Viv
Have a great weekend and thanks for your visit, love Viv.

8 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Alweer zo´n leuke, aparte mini!
Die online workshops zijn echt je ding :)
Erg apart zo met die envelopjes.

Johanna zei

Wat een gave mini!! Leuke techniekjes met al die envelopjes :)

Angèle zei

Geweldig leuk boekje! In het echt heb ik het al mogen bewonderen en ik vond 't echt een heel leuk album. Zal je een link doorsturen met boekbindtechnieken. Echt iets voor jou.

Liefs, mam

Jenneke zei

Wat een leuke mini, Vivian!! Gaaf papier en die envelopjes zijn super leuk!
Wat een leuke herinnnering aan die bijzondere dag!

XXXJenneke

Lena zei

Wauwww... dit ziet er geweldige uit!! Een vrolijk geheel voor een herinnering aan een blije dag...
SUPERleuk album Viv!!

Natalie zei

Viv, wat een geweldige mini!!! Zo'n dag verdient een mooie herinnering, en da's zeker gelukt! Ben weg van het papier, zo schattig en die gevulde envelopjes zijn echt een vondst. Moet me toch eens wat meer werpen op online workshops... XXX

cococricketsmama zei

so pretty!!! love it!!!

Scrappingann zei

Heel erg leuke mini geworden, een vrijgezellenfeest is altijd het juiste moment voor leuke maar ook gekke foto's