maandag 18 juli 2011

wedding details

In deze post zal ik jullie een aantal details van onze huwelijksdagen uit de doeken doen.
Voor ons wettelijk huwelijk is vooral mijn jongste zusje Annemijn creatief geweest, ze verraste ons met deze heerlijke cupcakes die ze zelf gebakken heeft. Zien ze er niet super en heerlijk uit!


Voor ons kerkelijk huwelijk ben ik samen met mijn moeder en Annemijn aan de slag gegaan om bedankjes voor onze gasten te maken.
130 stuks hebben we er gemaakt, een heel karwei maar we hebben er ook een leuke middag aan overgehouden!

 De digistamp die we gebruikt hebben op de labeltjes is een cadeautje van blogvriendin Marjan, echt ontzettend lief van je dat je deze voor ons ontworpen hebt!


En dan nog ons gastenboek, de foto voorop is gemaakt tijdens ons wettelijk huwelijk dat begin juni plaatsvond.
Wat een leuke berichtjes hebben we ontvangen van onze gasten, echt een leuke herinnering voor later!


Mijn moeder, creatief dat ze is, maakte voor ons een prachtig ringkussen en een krans voor aan de deur.
Op het ogenblik heb ik hier geen foto`s van maar die zullen zeker volgen!
Al deze handgemaakte details maakten onze dag helemaal compleet :)

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en tot blogs, Viv.


10 opmerkingen:

Marjan zei

Geweldig Vivian! Het ziet er allemaal zo leuk uit! Wat lief dat je familie zoveel leuks, lekkers en moois voor jullie maakte.
Ik heb de stempel met veel plezier voor jullie gemaakt, maar dat wist je al :) Je bedankje staat hier op de kast te pronken.

Groetjes, Marjan

Natalie zei

Viv, wat zijn Annemijns cupcakes gaaf!!! Creatief zijn runs in the family! En jullie bedankjes waren echt mega-lief, zo leuk gedaan ook! XXX Natalie

Angèle zei

Heerlijke herinneringen! Jammer dat het zo snel achter de rug is. Vandaag ben ik gestart met een mini-album van jullie wettelijk huwelijk. Ik heb er enorm zin in! Waar laat jij je foto's het liefst afdrukken?

Liefs, mam.

Lena zei

Wat is jou familie toch supercreatief!! En alles ziet er echt perfect uit Viv! Ik ben helemaal weg van de cupcakes, de bedankjes (beide stempels zijn zoooo mooi!!) én het gastenboek!!

Vera zei

Wow wat gaaf zeg al die handgemaakte dingen door je dierbaren :)
Geniet ervan en denk er vaak aan terug!!

Groetjes

Vera

Marit zei

Ik heb al veel te lang geen blogs bezocht, maar nu dan een rondje en genieten van jouw detail foto's! Krijg er wel trek van overigens, want de cupcakes zien er wel heel smakelijk uit!!

MirjamC zei

oh de cupcakes...haast zonde om op te eten zo mooi! en super leuk de bedankjes en het gastenboek! wat creatief allemaal!

Thamar, zei

hoi hoi

Het ziet er allemaal super geweldig uit. De stempel helemaal geweldig.

gr Thamar

Geniet van deze bijzondere dagen voor je het weet is alles voorbij.

cococricketsmama zei

wait! there's no translation button and you didn't write anything in english! Was this all your stuff for your wedding? OMG, congrats and I love it all!! Viv, I've been so out of it lately, I am SO sorry if I missed your special day!

Evi zei

SUPER LEUK!!!!