maandag 14 juni 2010

sketchy thursdays

Deze sketch kwam ik tegen bij sketchy thursdays, het is zo`n leuke sketch dat ik meteen besloot om aan de slag te gaan.
Het is een LO die straks in mijn 'a week of the life ' album komt.
Afgelopen week heb ik photo sleeves van We R Memory Keepers besteld en daar ga ik mijn album in scrappen!
De gehaakte rondjes heeft mijn moeder op de vrijmarkt gekocht, ik wou dat ik ze zelf kon haken maar na verschillende pogingen moet ik bekennen dat haken niet voor mij is weggelegd.
Dus hou ik het maar bij scrappen en fotograferen ;)

The translation of the title is; brother and sister
Dit is de sketch;
Een hele fijne week toegewenst, Viv

15 opmerkingen:

Angèle zei

Viv, ik vind 'm HEEL leuk geworden! Vrolijke kleuren die perfect bij de mooie foto passen! MOOI!

sollie zei

Hé, ik heb ook een layout gemaakt met die schets. 'k Moet hem wel nog online zetten.
groetjes Isolde

danielle zei

LOVE that layout!!!!

Jenneke zei

Wat een geweldige layout, Vivian!! Leuk met die vrolijke kleuren!
En wat ziet je blog er gaaf uit, zeg!! Ben helemaal weg van je 'houten' achtergrond!!

Wens jou ook een fijne week!

XXXJenneke

Petra Coolen zei

Superrrr hoe je die verf hebt "laten vallen" op de achtergrond. Ik hou d´r van.
Layout springt er echt uit!

Je nieuwe blog ziet er mooi uit Vivian.

Wil waarschijnlijk ook die sleeves gaan bestellen. Zeker voor de week in a life. Dat werkt denk ik toch eeen stuk gemakkelijker.

Angèle zei

Wow! Je blog ziet er leuk uit Viv! Dacht vanmorgen heel even dat ik op een verkeerd blog zat ;)

Heerlijk vakantie he;)

Marit zei

Wat een mooie kleurencombinatie heb je hier gebruikt!!! En zo'n leuke foto... geweldig! Het weekend is weer al voorbij, maar met die zonnetje en wind is de was snel droog en dat is OOK leuk!!! Heb een fijne week Viv!

Natalie zei

Hey Viv,

Wow!!! Echt leuk gedaan! Enne zie een andere blog-LO... Heel mooi! Moest ook even kijken, dacht even dat ik op een verkeerde blog beland was...

X Natalie

Anoniem zei

Prachitge layout Vivian!Ook zo mooi die verf spetters en wat een mooie kleuren!Deze schets is erg leuk hé!
Je blog ziet er super gaaf uit!!

MirjamC zei

he wat grappig ik heb ook dezelfde houten achtergrond op mijn blog:)
je lo is erg mooi en vrolijk, de achtergrond met de groene verf spetters vind ik echt super!!!

Anoniem zei

Hey schoonzus,

wat leuk dat scrap ding van mij en Ivo. Echt leuk!!!!

Ik wist niet eens dat je dat gemaakt had. Wel de volgende keer zeggen, he....

Tot overmorgen.
-x-

pruts zei

heel leuke lo !!!
ik vind de kleurencombinatie super.
ik kan ook niet haken.

sam zei

super leuke layout! en leuke foto ook!

heidi zei

just LOVE the colors and patterns you used!

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhh I love love love this!! LOVE the colors and that PAINT!!!! Thanks sooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):):)