maandag 28 juni 2010

gezellig weekend met Kim

De zomer is vorige week begonnen en dat is te merken, wat hebben we een warme week achter de rug hier in Brabant.
Het was vandaag 31 C en ik had totaal geen zin in het huishouden dus heb ik mijn travel journal afgemaakt.
Het was uiteindelijk veel meer werk dan ik van te voren in gedachten had, maar ik ben wel tevreden met het resultaat.
Ik ga proberen een filmpje ervan te maken zodat ik jullie in het weekend wat meer ervan kan laten zien.

Alweer een tijdje geleden heb ik deze layout gemaakt voor in mijn 'week of my life album'.
Het is de voorpagina van mijn album en ik heb allerlei foto`s gebruikt van de week die ik heb gefotografeerd.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Afgelopen weekend kwam mijn vriendin Kim naar Geldrop en hebben we een heleboel gezellige dingen ondernomen.
Kim vond het leuk om eens een keertje samen te scrappen en daar hebben we dan ook tijd voor vrij gemaakt.
Ze heeft echt talent, kijk eens naar haar eerste LO...zo leuk geworden :)


Een fijne en zonnige week toegewenst, Viv

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Viefje,
Super leuk verslag van ons weekendje! Ik vond het scrappen echt super leuk!
Tot gauw!
Liefs, Kim xx

Angèle zei

Deze lo heb ik al 'live' bewonderd en dan is hij nog mooier!
Kim ziet er goed uit! Fijn dat 't zo gezellig was.

Petra Coolen zei

Je hebt de voorpagina al af!
Uiteraard zeer benieuwd naar de rest ...

Altijd leuk om iemand "warm" te krijgen voor het scrappen ;)

Marit zei

Ja, het is veeeeeel te warm voor huishoudelijk werk, groot gelijk! Lekker een beetje in de schaduw scrappen... dat ziet er gezellig uit! Je voorpagina ziet er leuk uit met die foto's! (en ik herken je meteen in je witte jas, hihi)

danielle zei

looks like a great day! Cute layouts!!!

Natalie zei

Hai Vief,

Echt leuk gedaan, die voorpagina! En zo te zien was het een super weekend met Kim!

Liefs, Natalie

sam zei

mooie lo zo voor de eerste keer! en die van jou is ook top! moet ik ook is een keer doen zo'n week in my life. komt vast nog wel een keer :)

Peter's Planner blog zei

Hallo Kim jij maakt leuke en mooie layouts. Kwam via via op jou blog. Op mijn blog is nu een
i-topbradmaker te winnen kom maar eens kijken scrapfanaat.blogspot.com

Groetjes Scrapfanaat Peter

Anoniem zei

Wat een gave layout, zo mooi om "a week in your life" album te maken!
Wat super dat je vriendin scrappen ook zo leuk vindt, echt een gave layout!Gezellig samen scrappen!