vrijdag 21 februari 2014

Dutch dares schets

This month I`m the guest designer over at Dutch Dares, here`s the sketch I used for the LO.


And here`s is the finished lay-out!
I had so much fun to create for the Dutch Dares, thanks for your visit!


Deze layout maakte ik aan de hand van bovenstaande schets voor Dutch Dares.
Deze maand was ik hun gast designer en ik vond het super leuk om met de dames mee te scrappen.
Kom je ook een keertje meedoen, ik zou het ontzettend  leuk vinden!

Creatieve groetjes en bedankt voor je bezoekje!

Viv

4 opmerkingen:

Angèle zei

Wat een leuke herinnering aan ons verblijf in Valkenswaard!
Fijn weekend en groetjes aan Kim.
X,mam

P.S. Ik zag je reactie...weet overigens niet zo gauw hoe ik het veranderen moet.

Natalie zei

O, wat is het toch een scheetje, jullie Fenne!!! Wat een mooie LO weer, Viv!

Johanna zei

Mooie layout! en die gele plakblaadjes zijn natuurlijk ook onweerstaanbaar!

Scrapping with thamar zei

Hoi hoi
Wat een gave lo heb je weer gemaakt. Ik wil jou ook van harte feliciteren . Ben benieuwd wat voor moois je allemaal bij dutch dares gaat maken .gaaf hoor.
Doeg