zaterdag 5 oktober 2013

Mini travel journal de Kempervennen


Two weeks ago we went for a long weekend to Center Parcs de Kempervennen, the whole family came along and we had a great time together.
Of course I had to bring a little mini on the trip, and journal along the way!


The papers and embellies are from Webster`s pages; Recorded by Allison Kreft.


 Most of the stamps are from Evalicious and Elle`s studio.




Twee weken geleden zijn we met de hele familie naar CP de kempervennen geweest.
Natuurlijk wilde ik een travel journal meenemen en zie hier het resultaat, ik vind het heerlijk om in een vrij uurtje het albumpje erbij te pakken en wat te schrijven over onze belevenissen.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Webster`s pages; Recorded by Allison Kreft.
De meeste stempels zijn van Evalicious en Elle`s studio.

Eenmaal thuis print ik alle foto`s uit en tijdens het afmaken van het albumpje herleef ik weer de leuke momenten van dit weekend.
We hebben het leuk gehad!

Bedankt voor je bezoekje!


Thanks for stopping by, Viv.

5 opmerkingen:

Jenneke zei

Wat een leuke mini, Vivian!! Zulk vrolijk papier ook! Dat is wel een goed idee zeg, om al een kant-en-klare mini mee te nemen en direct de journaling op te schrijven. Goede tip!!

Je banner is trouwens heel leuk geworden ;-)

XXXJenneke

Marjan zei

Leuk! Het ziet er allemaal zo mooi verzorgd uit en zo lekker vrolijk ook. Mooie herinnering.

Angèle zei

Voor herhaling vatbaar! En als ik je leuke mini weer zie, beleef ik ook weer ons zeer geslaagde weekend. Ik mis trouwens wel een foto van 'de Teutenburger';)

x,mam

Johanna zei

Met veel plezier je blog doorgespit :) mooie lay outs en GEWELDIGE boekjes. Deze is ook echt op!
Groetjes, Johanna

MirjamC zei

Wat een ontzettend leuke mini! Dat vind ik toch wel t leukst aan scrappen...de mini albums maken en bekijken!