zaterdag 17 augustus 2013

Video travel journal de Berghut Austria



And here it is..... my travel journal video, it`s nothing fancy, just a quick look into my journal to give you a glimpse of it!
I`ve taped it with my photo camera so no professional video, but it worked so i`m happy :)
Hopefully you`ll enjoy!

Hier is hij dan, de lang verwachte video ;)  Opgenomen met mijn foto camera en een achtergrond muziekje via You Tube, niks speciaals dus. 
Hier zie je hoe ik vanmiddag bezig was om jullie een kijkje te geven in mijn journal...hoezo geimproviseerd? Maar het is gelukt en daar gaat het om!
Ben er zelf blij mee!





De kwaliteit van het filmpje is minder dus uitvergroten is misschien niet zo`n goed idee.
I`m sorry for the bad quality of this video, the smaller version is okay.






Thanks for visiting my blog, hope to see you again!

Bedankt voor jullie bezoekje, hopelijk tot snel!

Viv


3 opmerkingen:

MirjamC zei

Sper leuk om zo mee te kijken in je travel journal! En wauw wat een prachtig album en wat een werk zal je eraan gehad hebben!

Angèle zei

Ik vind het zo knap dat je zo'n project aandurft én afmaakt! Daar mag je trots op zijn. Kus, mam

Natalie zei

in 1 woord GEWELDIG!!! Ik ben zo jaloers... Wil ik ook! Het is een prachtig album, zo leuk met al die insteekjes en flip-overs! Wat een werk ook! En wat wordt kleine Fenne al groot! X Natalie