zaterdag 4 mei 2013

love from the internet

Afgelopen maanden heb ik een hoop liefde via internet ontvangen, ook van jullie door jullie lieve berichtjes die voor me achtergelaten worden.

Toen Fenne geboren werd vond ik deze knuffel gemaakt door Lena in onze brievenbus, zo ongelofelijk lief! Nogmaals bedankt, Lena!!!


Op het blog van dear Lizzy won ik een 50 dollar gift certificat van The Vintage Pearl en heb ik me deze geweldige ketting laten maken, ben er zo happy mee :)


Via Face Book won ik deze gave camera strap van Gabriela Koopmans, ze maakt de meest geweldige camera straps! Neem zeker eens een kijkje, ik word er hebberig van ;)


Via het Dutch dares blog heb ik van Revlie ook nog geweldige postcards gewonnen door mee te doen met hun jubileumdare!



Zoals jullie wel zien ben ik goed verwend geworden de laatste tijd dus nu is het mijn beurt iets terug te doen.
Laat een berichtje achter op deze blogpost en wie weet verstuur ik je dit Maggie Holmes pakketje.


Hier twee voorbeelden wat Maggie er zelf mee heeft gemaakt, je kunt het hele mini album bekijken op haar blog



Last months I recieved a lot of love from the internet so I decided to do something in return!
Please leave me a message and maybe I`ll send you this package of Maggie Holmes goodies. You can make an with it album like shown above :)

Have a great weekend, love Viv!

Een heel fijn en zonnig weekend toegewenst, liefs viv!

6 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Heb jij al dat leuks allemaal gewonnen/ontvangen?
Lucky you :)

Krijgen we binnenkort nog eens zo'n supermooie mini (inclusief foto's Fenne ;) van je te zien?

Marjan zei

Nou.. jij bent zéker erg verwend, wat een leuke spullen allemaal! Dat albumpje van Maggie ziet er goed uit,zeg.
Fijn weekend!

Vera zei

Wat een leuke dingetjes heb je allemaal gekregen zeg, echt super!
Soms verdien je dat gewoon eventjes ;)

Dat pakketje van Maggie ziet er ook super uit zeg !

Groetjes

vera

Sanne zei

Jeetje, bofkont! Wat een mooie spulletjes allemaal! Geniet ervan hoor! En wat een gave albums heeft Maggie gemaakt, love it!

Liefs Sanne

Jenneke zei

Wow, Vivian, wat een super gave dingen heb je allemaal gewonnen zeg!! Die ketting is zó mooi! En die camera-strap.....om jaloers op te worden ;-)
Nou, ik hoef je niet te vertellen dat ik je give away hélemaal geweldig vind, hè?
Ik ga duimen voor mezelf ;-)

Fijn weekend verder.

XXXJenneke

MirjamC zei

Wat een leuke spullen heb je allemaal gekregen en gewonnen zeg! Heerlijk is dat toch die happymail!
En de giveaway van jou is ook om van te smullen!