maandag 31 mei 2010

een week in mijn leven...

Zoals ik in mijn vorige blogpost al schreef ben ik begonnen aan -A week in the life- bedacht door Ali Edwards.
Vorige week zondag ben ik begonnen met het maken van de foto`s en vandaag heb ik ze verzonden om af te laten drukken, nu kan het scrappen beginnen.
Op de dagen dat ik moest werken vond ik het moeilijk om foto`s te maken, eigenlijk was er ook helemaal geen tijd voor.
Ondanks dat mijn SD kaartje in het midden van de week bijna sneuvelde is het me gelukt om elke dag foto`s te maken.
Het is erg leuk geweest om mijn week vast te leggen in foto`s, hier alvast een kleine impressie;





Deze award heb ik van Mirjam gekregen, en met deze award is het de bedoeling wat over mezelf te vertellen.

Ik ben geboren en opgegroeid in Zuid-limburg-ben sinds mijn 12e vegetarier- ik heb de drie jarige opleiding tot doktersassistente gevolgd en kwam er na een half jaar werken achter dat ik toch liever in een apotheek wilde werken als apothekersassistente -heb deze opleiding binnen 1 jaar afgerond in Rotterdam-7 jaar geleden gingen Ivo en ik samenwonen op kamers in Eindhoven-ben blij dat we nu ons eigen huisje hebben in Geldrop-ben veslaafd aan alles wat met fotografie en scrapbooking te maken heeft.

Deze award geef ik aan al mijn lieve blogvrienden door die hem graag op het blog willen zetten, jullie hebben hem allemaal verdiend!

8 opmerkingen:

Angèle zei

Mooie foto's Viv! Knap dat het je gelukt is! Nu het mini- boekje, maar dat gaat zeker lukken. Ik ben benieuwd!
X mam.

sollie zei

Ben zooooo benieuwd naar je albumpje over deze week.
groetjes Isolde

Petra Coolen zei

Hé Vivian, zo leren we je wat beter
kennen ;)

Ben erg benieuwd naar je mini.
Zal vast weer een beauty worden.

danielle zei

We're coming to Amsterdam in February!! My hubs just found out! I see you have a map there-how far are you from Amsterdam???
You're too cute, too, btw!

Natalie zei

Hey Viv, mooie foto's! Met name onze koffiekamer is errug... herkenbaar ;). Ben heel benieuwd naar het resultaat!
X Natalie

Marit zei

Wat leuk, al die foto's! (Ik herken zelfs wat plaatsen... ben trouwens al in geen eeuwen op de hei wezen wandelen... je brengt me op een idee!) En nu nog scrappen... ben nieuwsgierig hoe het er uit zal komen te zien! Heb een fijn en zonnig weekend Viv!

MirjamC zei

Leuke foto's..ben benieuwd hoe het boekje gaat worden!!!
leuk om wat meer over je te weten te komen!
fijn weekend!

Peggy zei

Ik ben benieuwd naar je mini album Viv, ik ben er nu al zeker van dat het super gaat worden!
Fijn weekend, geniet van het zonnetje!
xxx Peggy