vrijdag 29 mei 2009

camera strap

Een snelle post om jullie een heel fijn weekend te wensen en mijn nieuwe (zelfgemaakte) camera strap te laten zien :)
Al een aantal keren zag ik handmade camera straps op verschillende blogs voorbij komen en dan leek het me zo leuk om je camera draagband te kunnen pimpen!
Dus nu ik ook een camera heb MET draagband heb ik deze meteen een nieuw jasje gegeven!
Hier de tutorial om zelf zo`n gave strap te maken; Made by Petchy


Het is geen geweldige foto maar zo krijg je een beetje een idee!

Just a quick post to show you my new handmade camera strap, I saw them on several blogs and loved them!
Now that I have my own camera with a strap I decided to make one myself :)
And this is the result!
Do you want to make a funky camera strap? Check this out; Made by Petchy! So cooool!

Have a lovely weekend, xox Viv

7 opmerkingen:

Petra Coolen zei

Wow! Wat is die leuk zeg!
Helaas ben ik niet zo handig met een naaimachin :(

Angèle zei

Neem je hem vandaag mee?
Dan kan ik hem in het echt bewonderen
Wat een leuk stofje! Het naaien gaat je al goed af; ja, de doorzetter wint en driemaal is scheepsrecht.
x mam

Mika zei

Hij is leuk daar kun je met een gerust hart mee op stap.
Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Jenneke zei

Joh, die is leuk!!!! Ik heb zelf zo'n standaard-ding, deze is veel en veeeeeeel leuker!!! Bedankt voor de link, ga er ook maar eens mee aan de slag!
Fijne Pinksteren verder!!

Evi zei

Wat een leuk idee!!! Super!

Anoniem zei

wow! Love that strap! So awesome! The black and white houndstooth a and picnk flowers-lovely!

sam zei

wat een leuk idee! ziet er gelijk een stuk vrolijker uit zo! groetjes sam