donderdag 23 april 2009

Fabric Journal

Vandaag had ik een dagje vrij, lekker van de zon genieten en creatief bezig zijn :)
Heerlijk!!

Al een tijdje geleden had ik de Inspiration Journal workshop van Donna Downey gedownload, en vandaag ben ik er aan toe gekomen om zo`n journal voor mezelf te maken!
Met de naaimachine moet ik nog heel veel oefenen maar het is me allemaal gelukt, ondanks dat ik er niet zoveel geduld mee heb ;)
Nu het af is heb ik zo`n zin aan de binnenkant te gaan beginnen!


Today I had a day off from work, so I enjoyed the sunny weather and did some crafting!! A few months ago I downloaded a workshop from Donna Downey, how to make a fabric journal (maybe you know her work)! And today I had some time to make one myself :) I had a hard time using the sewing machine, but it all worked out!
Now I have to start working on the inside of this journal!



De stof vind ik echt enig, deze heb ik bij de Ikea gekocht!
De pagina`s aan de binnenkant worden bij elkaar gehouden door de ric rac!

I bought the fabric from Ikea, just love the flowers and the birds on it!
The ric rac keeps everything together!

TFL, xox Viv

13 opmerkingen:

Romy zei

Dat ziet er prachtig uit! Erg leuk zo'n journal. En wat een leuk stofje inderdaad; Ikea is en blijft een hele leuke winkel, ook voor scrappers:)

Angèle zei

Super Viv en wat een gave knoop! en ik denken dat dit de nieuwe Flow was.
Heb je nog stof over?

Marit zei

Dank voor je lieve commentaartje op mijn blog! Het doet goed, te weten dat mensen meeleven! Het journal ziet er leuk uit (maar wat is ric rac?????)Ik heb vandaag ook in de zon gezeten... heerlijk!

Odetta zei

De kaft ziet er geweldig uit! Mooi gedaan. De inhoud van je journal zal er vast fantastisch worden!
Succes ermee!

rev zei

zo gaaf! die wil ik ook wel een keer maken!!

Jenneke zei

Goh, mooi zeg!! Geweldige stof!! Ben heeeeel benieuwd hoe de binnenkant er uit gaat zien!

Anoniem zei

OMG! Viv-that's so pretty! That fabric is awesome! I'd love apillow or lampshade with it! Glad you had a great day!

Petra Coolen zei

Dat ziet er leuk uit!!
Nu nog de binnenkant...

Evi zei

Héél leuk!!!

sam zei

ziet er al top uit! inderdaad ook een erg leuk stofje!
groetjes sam

Iris zei

Heel erg gaaf! Leuk stofje ook idd!

Mika zei

Great book, curious to see what's inside. Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Marjan zei

Wat ziet dat er leuk uit! Laat ons ook gauw de binnenkant zien, ben benieuwd!